Hasiera arrow Batzordeak arrow Osasunerako Batzordea
OSASUNERAKO Batzordea

Prebenitzeko hezi

Seme-alaben osasuna bereziki kezkatzen ditu gurasoak, irakasleria eta bestelako agente hezitzaileak, bai arazoak prebenitzeko garaian zein ongizate fisiko, psikiko eta soziala lortzeko bidean lan egiteko momentuan. Testuinguru honetan oinarrizko estrategiak formazioa eta prebentzioa dira.

Osasunerako Batzordeak haren ekintzak batera eta koordinaturik zuzentzen ditu gurasoengana, eskolara eta ikasleengana. Horrela ikasleak trebetasunak eta gaitasunak hartzen eta garatzen joatea lortu nahi da osasunaren inguruko erronka eta arazoei aurre egiteko aukera pertsonala eta erantzukizun pertsonala konbinatuz.

Erreferentziazko teknikaria:

Kontaktua: 945 256 162 / info@denoneskola.org

Iragazkia     Ordena     Erakutsi
Izenburua Ikustaldiak
Ibaiondo 0,1 YA! Kontzentrazioa 12181
Kablearen alde 17679
www.escuelasinwifi.org 21704
Uhin elektromagnetikoen eraginen inguruko hitzaldia 20466
Eskolatako WiFi-aren aurreko europar gomendioak 20203
Denon Eskola ikastetxeetan WiFi teknologia erabiltzearen aurrean 34245
Osasunari buruzko dokumentuak 104777

<< Lehena < Aurrekoa 1 Hurrengoa > Azkena >>
Emaitzak 1 - 7 Guztira: 7
  • Euskal Eskola Publikoaren Jaia  ( 16artikulu )
  • ESKOLA GARRAIO Batzordea  ( 2artikulu )

Eskola Garraioa

Azken ikasturteetan hainbat izan dira Denon Eskolan Guraso Elkarteetatik zein familiengandik jaso diren garraioari buruzko kezka eta kexak.

Hori dela eta gaia aztertu eta landu eta Administrazioan aurkezteko proposamenak egiteko Eskola Garraio lan taldea sortu da.

Erreferentziazko teknikaria: Santa Gonzalez
    Kontaktua: 945 256 162 / santa@ehige.org

• ESKOLA KIROL Batzordea  ( 9artikulu )

Eskola Kirola

Batzordearen helburua etorkizunari begira azken Arabako ikastetxe publikoetan urteotan jasotako esperientzian oinarritzen da. Denbora honetan Eskola Kirolaren filosofia alde batetik eta errealitateko praktika bestetik doazela ikusi ahal izan dugu, eta askotan kontrako norabidean. Kasu askotan eskola garaian kirolak izan behar duena eta ikastetxeko ikastorduetako ekintza osagarriaren paperik ez du betetzen.

Testuinguru honetan batzordeak ondoko lau lan ildoak jarraituko ditu:

• Sentsibilizazioa ekola kirolak izan beharreko filosofiaren inguruan.
        • Ikastetxeetako errealitatea ezagutu.
        • IGEekin elkarlanean aritu.
        • Eskola kirolaren ardura daraman administrazioaren aurrean solaskide legez aritu.

Erreferentziazko teknikaria: Ibon
    Kontaktua: 945 256 162 / ibon@ehige.org

• HIZKUNTZA NORMALKUNTZA Batzordea  ( 9artikulu )

Euskararen hizkuntza normalkuntza proiektua

Hainbat ume eta gaztetxorentzat euskara ikasgai bat baino ez da. Eta hizkuntza menperatzen badute ere ez dute gizarte mailako harremanetarako erabiltzen, kasu askotan gurasoek ez dakitelako. Modu honetan euskara eskolaren esparrura murrizturik gelditzen da.

Egoera honen aurrean ikastetxe ezberdinetako familiak koordinaturik hainbat ekintza proposatzen dute euskarentzat erabilera espazio berriak sortu eta hizkuntzaren normalkuntza bultzatzeko.
    Honen haritik Euskara Batzordeak eskolaz kanpoko esparruan, familian eta aisialdian burutzeko proposamenak egiten ditu eta hauen artean azpimarratzekoa da urtero ikastetxe publikoetan egiten den Euskararen Astea-Denon Astea.

Erreferentziazko teknikaria: Ibon
    Kontaktua: 945 256 162 / ibon@ehige.org

• KULTURARTEKOTASUN Batzordea  ( 4artikulu )

PINDAR Proiektua: kulturartekotasunaren sustapena IGEetatik

Ikastetxeetako errealitatea guztiz aldatuz doa globalizazioa eta migrazio mugimenduak bezalako fenomenoen ondorioz. Horren aurrean DENON ESKOLAk eskolan inmigrazioaren esparruan eragiteko egitasmoa abiatu du Guraso Elkarteetatik kulturartekotasuna sustatuz. Egitasmoaren izena PINDAR dugu.

Erreferentziazko teknikariak: Santa

Kontaktua: 945 256 162 / santa@ehige.org